Viimeisestä kirjoituksesta taas aikaa.
Jälkitarkastuksessa kävin, jossa ottivat vaan verikokeen ja juteltiin asiasta. Painon halusivat myös tarkastaa, vaikka en ole alipainoinen... Helpotukseksi sain kuulla ettei tapahtumien pitäisi vaikuttaa tuleviin raskauksiin. Kaavinnan jälkeen vuotoa kesti noin 2½viikkoa. Seksielämän "palautuminen" ei ole sujunut ihan niin kuin ajattelin. Aiemmin olen ollut kovinkin aktiivinen, mutta nyt ei vaan kiinnosta. Yhdyntä kipujakin on ollut jonkin verran, se nyt on ihan ymmärrettävää.
Jälkitarkastuksessa suosittelivat terapiaa, joka kuulosti ihan hyvältä. Jos vaan jaksan olla aktiivinen terapia paikan saamiseksi. En ole juuri kenellekkään tästä asiasta pystynyt kunnolla keskustelemaan. Sanoivat tarkastuksessa että soittaa jos verikokeissa on jotain. Ei ole soittanut, hyvä niin. Mies pyörii edelleenkin täällä, mutta elämä hänen kanssaan ei ole mitään kovin helppoa. Osaisinpa vaan päästää irti. Voimia ei ole ollut juuri mihinkään, ei edes työn hakuun... Ehkä se tästä vielä, joskus!
Abortti, kohtutulehdus, kaavinta, eroaminen ja muita raskaita tapahtumia, päätöksiä sekä uuden elämän suunnittelua.
torstai 9. toukokuuta 2013
keskiviikko 1. toukokuuta 2013
Huomenna jälkitarkastus
Vappu mennyt kotosalla, ei ole ollut juhlafiilistä. Huomenna olisi jälkitarkastus. Jännittää, entä jos kaikki ei olekkaan hyvin vaikka niin luulen? Vuotoa ollut vieläkin vähän, mutta kipuja ei juurikaan. Toivon että käynnillä voisi keskustella miten asiat ovat menneet ja miltä nyt tuntuu. Harmittaa jos vaan verikokeet otetaan ja sanotaan näkemiin. Rautaarvot olivat silloin perhesuunnitteluneuvolassa otetussa verikokeessa alhaiset, noin kuukauden rautalääkettä olen syönyt. Hieman ollut vähemmän väsynyt olo, mutta vatsa jatkuvasti sekaisin :/ joten lopetin niiden syönnin. En tosin varmaksi voi sanoa että johtuneeko siitä... huoh.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)