Abortti, kohtutulehdus, kaavinta, eroaminen ja muita raskaita tapahtumia, päätöksiä sekä uuden elämän suunnittelua.
keskiviikko 1. toukokuuta 2013
Huomenna jälkitarkastus
Vappu mennyt kotosalla, ei ole ollut juhlafiilistä. Huomenna olisi jälkitarkastus. Jännittää, entä jos kaikki ei olekkaan hyvin vaikka niin luulen? Vuotoa ollut vieläkin vähän, mutta kipuja ei juurikaan. Toivon että käynnillä voisi keskustella miten asiat ovat menneet ja miltä nyt tuntuu. Harmittaa jos vaan verikokeet otetaan ja sanotaan näkemiin. Rautaarvot olivat silloin perhesuunnitteluneuvolassa otetussa verikokeessa alhaiset, noin kuukauden rautalääkettä olen syönyt. Hieman ollut vähemmän väsynyt olo, mutta vatsa jatkuvasti sekaisin :/ joten lopetin niiden syönnin. En tosin varmaksi voi sanoa että johtuneeko siitä... huoh.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Hoida terveyttäsi, lue blogeja, jos et löydä ratkaisua väsymykseen tai sen syyhyn esim. puutteelisesta ruokavaliostasi tai ravinnon imeytymisongelmista johtuen, niin ota yhteyttä http://www.ravintovalmentaja.fi/tavaramerkki/ravintovalmentajat/
VastaaPoistaOnko siis
Proteiinit, vitamiinit, hiilihydraatit, rasvat, kivennäisaineet ja nesteytys ruokavaliossa kunnossa?
On todella tärkeää mitä syöt ja miten syöt, jotta sikiö saa ravitsemuksen kannalta tarpeelliset ravintoaineet, jotta esim. geenivirheitä tai geenialtistuksia ei tule, tai ne ei vaikuttaisi lapsen terveyteen myöhemmässä vaiheessa. Ravinnolla on aina suuri merkitys.
Etsi tietoa miten rauta kannattaa ottaa ja minkä kanssa, jotta "vatsaongelmia" ei esiinny tai saat niitä "oireita" lievitettyä :)
VastaaPoistaAloita vaikka tästä http://hyvinvointisi.blogspot.fi/2013/04/vitamiinien-ja-kivennaisaineiden.html