keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Huomenna jälkitarkastus

Vappu mennyt kotosalla, ei ole ollut juhlafiilistä. Huomenna olisi jälkitarkastus. Jännittää, entä jos kaikki ei olekkaan hyvin vaikka niin luulen? Vuotoa ollut vieläkin vähän, mutta kipuja ei juurikaan. Toivon että käynnillä voisi keskustella miten asiat ovat menneet ja miltä nyt tuntuu. Harmittaa jos vaan verikokeet otetaan ja sanotaan näkemiin. Rautaarvot olivat silloin perhesuunnitteluneuvolassa otetussa verikokeessa alhaiset, noin kuukauden rautalääkettä olen syönyt. Hieman ollut vähemmän väsynyt olo, mutta vatsa jatkuvasti sekaisin :/ joten lopetin niiden syönnin. En tosin varmaksi voi sanoa että johtuneeko siitä... huoh.

2 kommenttia:

  1. Hoida terveyttäsi, lue blogeja, jos et löydä ratkaisua väsymykseen tai sen syyhyn esim. puutteelisesta ruokavaliostasi tai ravinnon imeytymisongelmista johtuen, niin ota yhteyttä http://www.ravintovalmentaja.fi/tavaramerkki/ravintovalmentajat/

    Onko siis
    Proteiinit, vitamiinit, hiilihydraatit, rasvat, kivennäisaineet ja nesteytys ruokavaliossa kunnossa?

    On todella tärkeää mitä syöt ja miten syöt, jotta sikiö saa ravitsemuksen kannalta tarpeelliset ravintoaineet, jotta esim. geenivirheitä tai geenialtistuksia ei tule, tai ne ei vaikuttaisi lapsen terveyteen myöhemmässä vaiheessa. Ravinnolla on aina suuri merkitys.

    VastaaPoista
  2. Etsi tietoa miten rauta kannattaa ottaa ja minkä kanssa, jotta "vatsaongelmia" ei esiinny tai saat niitä "oireita" lievitettyä :)
    Aloita vaikka tästä http://hyvinvointisi.blogspot.fi/2013/04/vitamiinien-ja-kivennaisaineiden.html

    VastaaPoista