sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Fiiliksiä

Pahoittelen jatkuvasti tulevia kirjoitus häröjä...

Mikään ei tunnu taas hyvältä.
Ainut positiivinen asia on, että sain kuukausi sitten paperit koulusta. Töitä ei ole löytynyt, enkä ole töiden hakuun jaksanut edes panostaa.

Blogia en ole kirjoittanut, koska olen välttänyt näitä kirjoittamiani asioita. Olen hakenut terapia paikkaa, keskusteluissa on kysytty "oletko käsitellyt abortin" johon olen vastannut kovin epävarmasti "en mä tiiä, olen mä kai". Nyt näitä tekstejä lukiessa totesin etten abortista ole päässyt yli.

Mies on pyörinyt pitkään nurkissani, riidat ovat olleet lähes päivittäisiä. Hän jatkoi valehtelua ja minun on tehnyt mieli ottaa viinaa. Tänään meni hermo, sain hänet pois asunnostani pitkän taistelun jälkeen ja poliiseilla uhkailulla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti