maanantai 25. maaliskuuta 2013

Päätös 70/30 keskeytyksen puolesta

Kävin tänään juttelemassa "ammatti-ihmisen" kanssa. Ja alan vahvasti kallistua abortin puoleen.
Listasin muutamia plussia ja miinuksia JOS pitäisin lapsen:

+: saisin toteuttaa hoiva viettiäni
saisin elämääni uuden merkityksen
olisi syytä pitää myös itsestä parampaa huolta
saisin uusia suhteita
-: rahat olisivat jatkuvasti tiukoilla
lapsen elämä ei olisi niin hyvää kuin todennäköisesti esim 5 vuoden päästä
en pääsisi reissaamaan (lapsi ja koira, eikä autoa)
arjesta tulisi monimutkaisempaa
välit muutamaan sukulaiseen katkeaisivat
joutuisin todennäköisesti huolehtimaan lapsesta yksin.

asiaa ei auttanut kun yritin etsiä netistä tietoa miten abortti tarkalleen tehdään, iski silmiini esim http://koti.phnet.fi/petripaavola/abortti.html sivun kuvat... (EI HERKILLE!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti