Pieniä kipuja ollut taas muutamia päiviä, keskiviikkona oikeastaan melko koviakin. Terveydenhoitaja kehotti seuraamaan tilannetta. Jotenkin outoa että sanoi kaavinnan jälkeen että kohtu tuli tyhjäksi mutta tänään kuitenkin reilun sentin kokoinen klöntti tuli vielä. Eikä todellakaan ollut verihyytymää -.- Muuten vuoto ollut melko vähäistä ja vaaleaa limamaista.
Päätä särkee ja kroppaa pakottaa tämä stressaaminen ja unettomuus. Kotona nyhjottäminenkään ei tätä tilannetta taida paljoa parantaa. Vielä melkein viikko jälkitarkastukseen, jospa kaikki olisi sitten hyvin ja koko juttu ohi. Tämän vaikuttaminen mahdollisiin tuleviin raskauksiin myös stressaa.
Eilen ja tänään olen lenkkeillyt jo suht normaalisti, reippaasti kävellessä alkanut koskea oikealle puolelle alavatsaa. Mistä lie johtuu? :S
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti