Nyt riitti tämä epätietoisuus ja ainainen valehtelun kohteeksi joutuminen. Yritän kerrankin ajatella vain itseäni ja sitä etten saa sallia tälläistä kohtelua. "elämä on täynnä valintoja ja elämä on helppoa kun tekee aina hyviä valintoja" tähän täytyisi pyrkiä. Miehen heittäminen pellolle tuo elämääni ison tyhjän aukon, millä sen korvaan? Tiedän että tulen miettimään useita kuukausia missä tämä mies on ja kenen kanssa, tiedän että tämän jälkeen hän hakee itselleen "lohtua" ja yrittää satuttaa minua mahdollisimman paljon. OLE VAHVA! Tee itsestäsi merkityksellinen, silloin olet todennäköisesti onnellinen.
Olen aina ollut ihminen joka luulee pystyvänsä muuttamaan muita ihmisiä. Suhteeni ovat usein olleet "pahojen poikien" kanssa. Elämä on vaikuttanut tylsältä "normaali" miehen kanssa. En muista kyseisen ohjelman nimeä missä kerrottiin millaiset naiset päätyvät suhteeseen rikollisten, murhaajien jne kanssa. He itse ovat usein kunnollisia ihmisiä, mutta he kuvittelevat pystyvänsä muuttamaan nämä rikolliset hyviksi ihmisiksi. Harvoin kuitenkaan onnistuen. "Ketään ei voi muuttaa, ihmiset voivat vain itse muuttua niin halutessaan." Tämän kun joskus oppisin. Täytyy yrittää miettiä, millaisen miehn kanssa haluaa elää lopun elämää, saada ehkä lapsia jne? Sellaiseen ihmiseen täytyy voida luollaa ja kunnioitus täytyy olla molemmin puoleista.
Älä satuta kaikkein tärkeintä ihmistä elämässäsi, eli itseäsi!
http://www.avatv.fi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/15-asiaa-joista-sinun-tulisi-luopua-ollaksesi-onnellinen/2012/07/1586357
Abortin jälkeistä oloa ei helpota vauvojen näkeminen, eikä kavereiden postaukset facebookissa vastasyntyneestä vauvasta.
Nyt on alkanut pelottaa. Ehkäisyneuvolassa silloin kerrottiin että vuoto voi kestää kolmekin viikkoa muttei kipuja pitäisi olla kuin parina ensimmäisenä päivänä. Sunnuntaina tein keskeytyksen ja tänään on kuitenkin jo keskiviikko ja välillä vihloo mahaa aivan vietävästi. Minua jo peloteltiin kohtutulehduksella, toivotaan että tästä selvitään ilman lisä ongelmia. Ei voi huokaista helpotuksesta ennen kuin pääsee jälkitarkastukseen.
Jos voisin niin toitottaisin kaikille ihmisille ehkäisyn käytöstä... abortti ei ole kiva kokemus mutta sääli niille jotka ei aborttia pysty tekemään vaikkei heistä vanhemmiksi olekkaan, ja näin lapsi kärsii.
Mietityttää vieläkin tuo mies (ex mies?). Millainen olo minulla olisi nyt jos mies olisi tukenut minua päätöksessä? Minua jotenkin kuvottaa, kun mies vonkasi nämä viimeiset yhdessä olo päivät seksiä jatkuvaan, vaikka hyvin tiesi kuinka kipeä olin ja ettei seksiä saa harrastaa niin pitkään kuin vuotoa riittää tulehdusriskin takia.
TIKTIKTIK, kello tikittää. Milloin mies tulee hakemaan tavaransa? Ja millä fiiliksellä? Eikö tämä kuitenkin ollut jo ihan tiedossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti