Voi tätä kivun määrä, heräsin
aamulla viiden aikaan kipuihin, otin särkylääkkeet jotka auttoivat
sen verta että pystyin nukkumaan muutamia tunteja vielä. Aamun
koitin touhuilla, laittaa asuntoa kuntoon kun ei ole miehen tavaroita
enää niin omille vaatteille on enempi tilaa. Puoli 11 oli pakko
ottaa toiset 600mg burana 1 g panadol, koski niin älyttömästi.
Aamulla oli kuumeinen olo mutta nyt mittari näytti ainakin ihan
normi lukemia. (keskeytyksestä nyt neljä päivää)
Näin muutes unta että herra X puhui
minulle jotakin, heräsin ja tajusin että se olikin vain unta. Outo
yö.
Tekisi mieli soittaa päivystykseen tai
lähtee käymään siellä, mutta pelottaa että joudun kaavintaan
tai että on tullut joku tulehdus. Vaikka parempihan se tässä
vaiheessa olisi hoitaa. Netistä olen koittanut etsiä abortin
jälkeisistä kivuista mutta hyvin vähän tuntuu löytyvän tietoa.
Ehkä odotan huomiseen ja kysyn asiasta terveydenhoitajalta, jonne
minut passitettiin laihtumisen takia. Vaaka tosin näyttää samaa
lukemaa mitä aina ennenkin ja paino-indeksi normaali :)
Itkenyt pitkin aamua, kipujen ja muun pahan olo takia.
Eilen illalla piristyi hieman kun eräs ystävä soitti ja uskalsin hänelle asiasta kertoa, koiriani ihasteltiin lenkillä ja eräs nainen kehui kuinka hyvin koirani käyttäytyy. Ehkä olen onnistunut edes jossakin. Pitäisi tiskata ja siivota... miksi? ei kukaan tänne tule? sama elää koirankarvojen ja hiekan keskellä? Pitäisi tehdä opinnäytetyötä, mutta en oikein kykene keskittymään kun mielessä pyörii aivan muut asiat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti